Csütörtök

Sajnos nem az enyém ez az érdekes kis növény, de tetszett a fogásznál az ablakpárkányon. Ma reggel a fogorvosnál kezdtem, aztán délelõtt végig órám volt, ráadásul ügyeletes voltam. Aztán Anyával mentünk a fogászhoz. Két akció között meg anyósomhoz. Közben J. telefonált, hogy holnap érkezik. Így nem tudunk holnap elindulni csak szombaton reggel. A nagy kapkodásban letettem egy képtelen helyre a kocsikulcsot, és nem találtam. A nagy parában még a pótkulcsot sem láttam meg a helyén. De azért a második nekifutásra azt sikerült. Mikor hazaértünk, a másik kulcs is meglett. Ott volt 1 méteres körzetben, ahol kerestem, csak éppen ott nem néztem, ahol volt. Mert volt egy halvány emlékem, hogy mikor volt a kezemben utoljára, és valóban akkor, csak egy lépéssel elõbb tettem le, és ott már nem néztem. Annyira érdekesek ezek a dolgok. Persze csak így utólag, mert az adott helyzetben annyira idegesítõ volt, hogy legszívesebben sikítani tudtam volna. De ennek is jó vége lett.

Szerző: empszi  2011.09.22. 19:19 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr995912581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.09.23. 22:00:03

A virág neve :Tillandsia... ...van egy ilyen virágunk, vagyis már csak a zöldje van ...csak egyszer virágzott, mikor megvettük, azóta semmi...

margit2 2011.09.23. 22:05:33

Nekem is van, már 3 éve kaptam a fiamtól... de nekem is csak akkor virágzott, amikor kaptam... de a zöldje még él....
süti beállítások módosítása