Hétfõ

Igaz, hogy nem volt elsõ órám, de erõm se nagyon korán kelni. Szóval ez éppen így volt jó. A német problémáját igyekeztünk kiegyenesíteni osztályfõnökin. Aztán mentünk a jegyzõhöz. Így szinte rohanni kellett, hogy idõben odaérjek R-hoz. Láttam egy nagyon jó táskát. Holnap újhold.

Szerző: empszi  2011.09.26. 21:44 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr125912576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.09.27. 04:20:53

:-)) M látom a köténykéd:-)))..anyukám hordott mindig ilyesmit,én pedig már lassan el is felejtettem milyen is az..tényleg a fiatalok vajon vesznek még fel kötényt a fõzéshez?.....:-)) Ha nem muszáj nem kell korán kelned:-))))...és ez pont jó...

mclub 2011.09.27. 16:53:24

Skyppy, jó szemed van! :)))) Én szinte "kötényfüggõ" vagyok a konyhában, annyira megszoktam. A kötényre nem vigyázok, kifõzöm, ha ráfröccsen valami, a ruhámra meg vigyáznom kéne, és ahhoz nincs türelmem. Ezzel magyarázom a nagy kötényezést.
süti beállítások módosítása