Kedd

Ma még csak borítékokat hordtam ki, de elfáradtam, és még a felével sem vagyok kész. Sokkal fárasztóbb ez, mint gondoltam. De nyilván több élettapasztalatot gyûjtök majd egy hónap alatt, mint egyébként akár több év alatt. Abból a szempontból jó ez a munka, hogy ez is segít figyelni. Már húsz éve vagyok ebben a faluban, és már tizenhat éve itt is lakunk, és ehhez képest nem is ismerem. A borítékhordás elõtt voltunk a fogásznál. Itt gyûjtöttem a gesztenyét a múltkor. Sajnos ezeket a fákat is zabálja az aknázó moly. Elfáradtam, na. Talán majd belejövök.

Szerző: empszi  2011.09.27. 20:10 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175912575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.09.28. 05:14:41

:-))) Sok tanulsággal fog járni neked ez a munka, remélem azért írsz róla pár sort:-)))))

mclub 2011.09.28. 21:06:45

Írok, persze. Attól tartok, túl sokat is majd.
süti beállítások módosítása