Hétfõ

Most nem látom át, hogy miként csinálok meg mindent ebben a hónapban, amit kell. Igaz, hogy ma fogásznál és vásárolni is voltunk, de sokkal kevesebbet végzetem, mint szerettem volna. Nem fogja megkönnyíteni a dolgom a népszámlás elleni intenzív hangulatkeltés. Majd belejövök valahogy. Ja, azért ez a kép, mert életemben elõször voltam am Lidlben, de lehet, hogy ez egyben az utolsó is volt. Ilyen helyekre nem szeretek járni, és nem is esik útba. Csak kíváncsiságból mentem be ma. Vettem két kiló sót és hat vaníliáscukrot. Már csak, hogy ne menjek ki üres kézzel.

Megvettük a táskát. Tetszik. Meg egyéb dolgokat is vásároltunk.

Jenci telefonált, hogy hazaért. MP nincs jól.

Szerző: empszi  2011.10.03. 21:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása