Kedd

Nagyon lassan haladok. Átlagban egy óra egy ház. Nagyon aranyosak voltak ma az emberek. Ma semmi negatívkodás nem volt. Inkább csak az lassítja nagyon, hogy mindenki szeretne beszélgetni. Meg nem olvassák el elõre a kérdéseket, és akkor kezdik összevadászgatni az információkat. Nagyon érdekes, ahogy belemerülnek a kérdésekbe. Megérinti az embert, ha magáról kell beszélnie, még ha ilyen apropóból is. Az is igaz, hogy nekem elég különleges a helyzetem, hiszen gyakorlatilag itt mindenki ismer. Közben a hétvégére is készülnöm kéne. Elhatároztam, hogy mit sütök. Dió kell hozzá. No, azt nem volt egyszerû szerezni. Valamennyi lesz nekünk is, de még csak most potyog a fáról. És megtörni sincs idõm éppen most.

Szerző: empszi  2011.10.04. 21:44 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85912567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.10.05. 04:30:43

M, én interneten már kitöltöttem, kitöltöttük.......de mi is belemerültünk a kérdésekbe..... Dió errefelé sincs, arany árban mérik......

mclub 2011.10.05. 06:43:16

Skíppy, a kérdésekhez még hozzájön, hogy csöngetek, megvárom, hogy pl. feljöjjenek az udvar végébõl, aztán megkeresik a borítékot, kitöltjük, (elõkeresi a lakcímkártyát, a húsz éve visszaadott munkakönyvet - bár mondom, hogy nem kell, mondja emlékezetbõl, nem kérek, iratokat, de mégis így szeretné, meg akarja nekem mutatni-, elõjönnek az emlékek, fel kell hívni a gyereket a munkahelyén, mert nem tudja pontosan, és nagyon pontosan szeretné mondani... stb. stb. Sokan ismernek itt a faluban, 20 éve itt tanítok, talán így más is egy kicsit, mintha teljesen idegen lennék. Igazából én is úgy érzem, hogy jól esne sokaknak egy kicsit beszélgetni, jobb lenne tõle a napja, de pörgetnem kell, igazítani a dolgot, hogy rosszul se essen neki, hogy már megyek is, és nem is beszélgetek... Persze, azért nem mindenkivel van így, de legalább a 20 % ilyen. Van, aki érti, segít pörgeti, de hatan vannak a lakásban. Aztán az sem rövidebb. :))) De azért nem bánom... (még :))) )

skyppy 2011.10.05. 06:47:40

:-)) M te nem fogod bánni ezt a feladatot, mert nem úgy állsz hozzá, hogy muszáj....az még meg akartam kérdezni, hogyan talált meg ez téged..te kerested, vagy téged kerestek meg.....
süti beállítások módosítása