Csütörtök

Ma is nagyon igyekeztem. Csináltam háromtól nyolcig. Ma a Kassa utcában voltam. Egészen más hangulata van, mint a Pozsony utcának. Vagyis minden egyes utcának egyedi hangulata van. Eddig itt éreztem magam a legjobban. Ezt éreztem a legemberibbnek. Akármilyen rossz kimondanom, a mi utcánk a legkevésbé szimpatikus. De lehet, hogy egy majd még hátrább végez majd. Nagyon álmos vagyok. Holnap folytatom.

Szerző: empszi  2011.10.06. 21:12 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr445912565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.10.07. 03:45:43

:-)) csak az utca hangulatát rangsorolod, vagy az ott lakókat is hozzáveszed?...:-))

mclub 2011.10.07. 22:38:12

Persze, hogy hozzáteszem. Sõt, attól lesz ilyen vagy olyan a hangulatom az utcában, hogy hozzám hogy viszonyulnak az emberek. Ez a falu legöregebb része. Akik itt laknak, azok az emberek ismernek, és jó velük találkozni. :)

skyppy 2011.10.08. 06:44:39

:-))))..igen én is erre gondoltam, hogy egy utca hangulatát nagyban meghatározzák az ott élõk...:-)))
süti beállítások módosítása