Kedd

Ma folytattam a népszámlását, de nem túl hatékonyan. L-vel voltunk a városban délután. Zs-hoz is átszaladtam, de most intézték a virágokat a temetésre. M-t hívtam telefonon. És ML hívott.

Szerző: empszi  2011.10.11. 20:48 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr475912560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2011.10.12. 15:32:18

Ez P városban van, a Sz téren. :D:D Tegnap M városban voltam, a D túlpartján. Nem tudtam, hogy vissza már nem lesz komp, ezért B felé kellet a kerülnöm, ahol van híd. Ha csuklottál, akkor én emlegettelek, mert B városról eszembe suktál jutni. :D:D
süti beállítások módosítása