Szerda

Tegnap este nem tudtam ide belépni, de nem is volt már sok erõm írni. Negyed tízkor értem haza, miután háromkor mentem el. Délelõtt meg nyomoznom kellett dohányzás ügyben. Nehéz helyzetbe hozom magam, hogy megfenyegetem õket, hogy ha hazudnak nekem, akkor brutális leszek, aztán mégis hazudnak, és akkor nem is tudom, mit tegyek, mert brutális nem akarok lenni, de érezniük is kell, hogy azért mindennek van határa. Ennek a megoldása még rám vár. A szankciók kiszabása és betartatása, talán ez a legnehezebb. Szomorú házakban is jártam tegnap, de ezt a lovacskát (Csillag) is láttam. Ismerem a családot, de nem tudtam, hogy van lovuk, és annyira megörültem ennek a kedves állatnak. Ezt nyilvánítottam a nap említésre méltó pillanatának. Ja, és egyébként hoztak fát is. Azt is az örömök közé sorolhatom, de fénykép nem készült róla.

Szerző: empszi  2011.10.13. 06:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875912559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása