Péntek

Az órák után mentem leadni a heti adagomat. Aztán a Kassa utcában folytattam. Kiderült, hogy kint a Bika-réten van még egy ember, de most sem találtam otthon. És nem volt otthon az sem, akinél most voltam negyedszer. Így ebben az utcában ez a négy hiányzik és két üres ház. A két vége az utcának. Ja, és B-éknél is voltam. De itt nem töltöttünk ki kérdõívet, csak beszélgettünk egy kicsit. Meg ettem egy madártejet. De érzem, hogy a testem megint nagyon kezdi fogni a kalóriákat, mint minden esetben, ha nem pihenem ki magam rendesen. És ez már négy hete így van folyamatosan. És ez veszélyes rám nézve. Így most megyek is aludni. Holnap még belehúzok, de vasárnap egy darabot sem töltök ki. És minimalizálom a házi munkát a hétvégén. Csak a mûsort muszáj még megcsinálnom.

Szerző: empszi  2011.10.14. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr475912557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása