Szombat

Ma nagyon sokat terveztem, de kevesebbet végzetem. Ma volt L. temetése. A temetés mindig helyre tesz dolgokat. Itt ilyenkor, ha még csak pillanatokra is, de a rendet érzékelem. Ilyenkor nagyon örülök, hogy megvan a pókfonalam fölfelé, ami az egész hálómat tartja. Aztán temetés után is folytattam a körutamat. Elvileg kész vagyok a Hunyadi utcával, és a Kassában is már csak három ház maradt tegnap. De azért még vannak hiányosságok. De holnap nem akarok menni, esetleg a Kassa végére, de igazából oda sem, csak hét közben gyalog vagyok és az messze van. Most akartam menni, de túl gyorsan sötét lett, és ott közvilágítás sincs. Ma írtam egyet a fõzõsbe. Nagyon gyorsan elment ez a nap.

Szerző: empszi  2011.10.15. 20:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385912556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása