Szerda

Most értem haza. A Pozsony utcában egy ház van, a Tompában kettõ, a Kassában egy, a Hunyadiban egy, a Petõfiben három – ha jól emlékszem. És még a mi utcánkban maximum öt. Ha ez kész, akkor kész. Megint voltak érdekes dolgok. Megint tanultam az emberekrõl. Az az egyik tapasztalatom, hogy azok a fiatalok, akik nem hozzám jártak, meglepõen tiszteletlenek tudnak lenni. De lehet, hogy csak azért érzem így, mert nem ehhez vagyok szokva. Az egykori tanítványaim viszont nagyon aranyosak, készségesek. Csak jókat mondhatok róluk. A formaváltásom babérjainak utolját is most aratom le. Elõfordul – igaz elég ritkán – hogy valaki nem látott hat éve, és meglepõdik, hogy másként nézek ki. Ez még most is jólesik. az iskolában próbáltuk a mûsort, a díszletet intéztem. A nemfizetõ cég ellen kell lépéseket tenni. Már megint csukódik le a szemem. A Petõfi utcában tetszett meg ma ez, hogy különbözõ színû virágok voltak egy cserépben. szerintem nagyon jópofa. Volt másik színösszeállítású is. Jó lenne ilyesmivel is foglalkozni, de nem is voltam a kertben, ki tudja, mi óta. Alszom már…

Szerző: empszi  2011.10.19. 22:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495912552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása