Vasárnap

Tegnap este fél 11-kor értem haza. Aztán reggel bementünk kertvárosba. M-tól kaptam egy kis aloét, aztán P&M hívott, BL tovább folytatta a fûtés megjavítását, de még mindig nem teljes sikerrel. Ebéd után lefeküdtem egy kicsit. Igaz, aztán alig tudtam magam életre kelteni. Fél ötre mentem le. Ügyesek voltak a gyerekek. H. megint jól beszélt. Szokás szerint meg kellett állapítanom, hogy ha csak beszélni hallanám, és nem látnám, hogy miket csinál, azt hinném, hogy rendes ember. Visegrádon láttam elõször káposztavirágot. Most vettem mindenszentekre, és kaptam csokorban is. Szerintem nagyon jól néz ki, érdekes, nem szokványos. Kicsit másmilyen a gyökeres, amit a sírokra vettem, mint ez, de azok is jól nézek ki. Tényleg nem sütöttem holnapra. Majd sütök vagy holnap, vagy tényleg a születésnapomra. Most meg elmegyek aludni.

Szerző: empszi  2011.10.23. 19:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr205912548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása