Csütörtök

Ügyeletes voltam. Valami front lehetett. A gyerekek teljesen be voltak zsongva. Aztán megint igyekeztem aludni délután. Megint egy órát sikerült. Mint a poszttraumás stresszes koromban. De legalább éjjel rendesen alszom, csak az meg rövid. No, nekem sem jó semmi. De akkor most megyek is. De legalább a nap kisütött. És vettem diót és almát is.

Szerző: empszi  2011.10.27. 22:00 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175912544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.10.28. 03:35:24

Hangulatos ez a sarok, az iskolában van?....... Nekem is kell diót venni, csak ne lenne annyira drága......:-)

mclub 2011.10.28. 18:41:36

Igen, az iskolában. :)
süti beállítások módosítása