Péntek

Vettünk két láda almát (vagyis az egyiket tegnap vettem, de ma hoztuk haza mind a kettõt). Gyerekkoromban apám ilyenkor mindig vett kb. 7-8 ládával. 3 láda jonatán, 2 láda golden, 2 láda starking. Általában ez volt az adag néha egyikbõl-másikból talán egy-egy ládával még többet is. A jonatánt szerettem a legjobban, a starkingot a legkevésbé. És ilyenkor, amikor meghozták, akkor frissen rengeteget ettem meg belõle. Aztán ahogy múlt az idõ, és egyre fonnyadtabbak lettek a gyümölcsök, úgy csökkent a napi fogyasztásom is. Aztán ahogy a lakótelepre kerültem, leszoktam arról, hogy spájzoljak télre. Úgyis meg lehet venni egész télen, aztán sokkal jobban tudják tárolni. De most azért ezzel a két ládával megvettük. Ez még jó minõségben megmarad addig, amíg elfogy. Aztán majd veszünk a piacon késõbb. Diót is vettem tegnap. Bár termett itthon is. Még minidig vacakoltunk a radiátorok légtelenítésével. De talán most már jó lesz. A temetõben is voltam, a sírt tettem rendbe. Tavaszra majd le kell vágni alaposan a rajta lévõ zöldet, amit én kúszó tujának mondok, de valójában valami borókafajta. Meg arany tuja is van közte. Szerintem elég jó ez így, csak már ráfér a fiatalítás. Most lesz egy hét szünet. Ez most nagyon rám fér.

Szerző: empszi  2011.10.28. 18:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr795912543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása