Hétfõ

Baján voltunk, no meg Vaskúton és Szeremlén is egy-egy gyertyagyújtás erejéig. Vaskút a gyermekkorom színhelye. Egy kicsit mindig megtalálom azt az érzést, ami visszavisz oda, de csak egy kicsit, mert az érzések nem a helyekben, hanem bennünk vannak. Tavaly körüljártam a házat – már amennyire körül lehet járni, de az idén nem érzetem késztetést, hogy megálljunk a faluban. Talán már a temetõ az a hely ott, amihez igazán közöm van. A Rákóczi Szövetség pár éve állíttatott egy szép kopjafát felvidéki kitelepítettek emlékére. Ez az én gyökerem is. De ez is csak egy érzés. Nagyon-nagyon régen, még kicsigyerek-koromban voltam Taksonyfalván, Felsõszeliben talán soha. De egyszer majd még elmegyek… Ezek a gyökerek - akár a délvidékiek, erõforrások. Gyerekként nem értettem egészen, hogy is van ez? Ki hol is van otthon?

Szerző: empszi  2011.10.31. 17:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr715912540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása