Szerda

Még jó, hogy ideírom a napot, mert egy kicsit össze vagyok keveredve. Mondjuk, az nem jó, hogy holnap már csütörtök. Az viszont jó, hogy ma sikerült pihennem. És leadtam mindent a népszámlálással kapcsolatban. Tehát kész, megcsináltam! Egészen jó volt – így utólag. Most azt mondom, hogy megérte. Halottak napja van. Nagy köd volt egész nap. Igazi november lett mára. Nem baj, ez is az élet rendje. De sokáig aludtam, és délután is feküdtem, simogattam a macskát és néztem a tévét. És holnap sem fogok megszakadni. Csak reggel elmegyek a fogorvoshoz. De semmi más tervem nincs. És ez így jó.

Szerző: empszi  2011.11.02. 22:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr265912538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása