November 8.

Nem, én nem hiszek a szerencsében egy csöppet sem. Én Isten végtelen jóságában hiszek. Abban, hogy ennek a világnak van egy optimális mûködési rendje, amit nevezhetünk Isten akaratának, és ha arra törekszünk, hogy belesimuljunk ebbe az optimális rendbe, akkor lesz nekünk jó. Azaz, akkor jó lesz nekünk. Elképesztõ baromságokat tud gondolni az ember Istenrõl. És ennek a “térkép nem a terület” az oka. De most sem akarok ilyen témákról beszélni, éppen a „térkép” miatt. Csak ez jutott eszembe ma, amikor J. hívott. Ezen a tuskón ültem, úgy beszéltem vele. Ezért álljon ez itt emlékül. Kínlódtam egyet a kazánajtóval, de annak is jó vége lett. És az az ember is visszahívott, úgyhogy most reménykedek, hogy rendezõdik az is. Hit a jóban és a türelem…

Szerző: empszi  2011.11.08. 20:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr805912531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása