„Aki megy az halad, aki áll, az marad.”

Ez volt az egyik mottója a napnak. Voltak benne jó és kevésbé jó részek. Bár hogy mibõl mit hozunk ki, az rajtunk múlik. Mi az hogy jó? Hogy tanultam belõle? Hogy jól éreztem magam? Hasznos volt? Mire? Minden hasznos lehet valamire. Pl. találkoztam CsCS. B –vel. No, ez jó volt. Czeizel elõadása élvezetes volt. A másik meg tanulságos. A gyerekek ügyesek voltak. A pogácsát nem kóstoltam meg, nem szeretek ilyesmit enni, ilyen alkalmakkor, mert ha elkezdem, többet eszem a kelleténél és csak felfúj. úgyhogy beértem egy üveg vízzel. Aztán elmentünk a Tudásközpontba. Még nem jártam ott.

Szerző: empszi  2011.11.16. 21:42 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr365912523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.11.17. 03:31:52

Tényleg mikor mondjuk, azt,ez egy jó nap volt...azt hiszem nekem akkor ilyen egy nap, ha minden eltervezett dolgom sikerül, és úgy sikerül ahogy akartam......:-)

mclub 2011.11.17. 22:20:11

Háát... Talán az is befolyásolja, hogy a legerősebb v. a legutolsó élmény milyen volt... ? :)
süti beállítások módosítása