A Föld termése és az emberi munka gyümölcse

Ebbõl lesz, amink van. Vagy van még valami? Tévednék? Akkor hogy is van ez? Akkor miért is nem lehet újrarendezni a sorokat? Hol van itt a hiba? Az élet célja nem a kényelem, de hajlamosak vagyunk úgy viselkedni néha, mintha az lenne.

Jelentõs derültséget keltettem az elõbb azzal a kijelentésemmel, hogy azért szeretem a macskát, mert soha nem szól be nekem.

Egyébként meg olyan volt ez a mai nap, mint meg sem virradt volna rendesen. Nem is tudom, mire ment az idõm délután. De tényleg.

Szerző: empszi  2011.11.23. 19:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr625912516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.11.23. 19:35:40

M itt is éppen ilyen volt....bosszankodtam is...és szomorkodtam....most már csak vagyok , belenyugodtam, ez egy ilyen nap volt....

mclub 2011.11.24. 21:24:41

Akkor most már jönnek a jobb napok! :)
süti beállítások módosítása