Hecsedli

Ma lementem a tanösvényre hecsedlit szedni. Jöttek velem gyerekek is. Olyan aranyosan játszottak. Úgy egy kilónyit szedhettem. Nem volt türelmem többhöz. Ha még olyan lesz az idõ, lehet, hogy a jövõ héten meg szedek. Bár nem tudom. Nagyon sok pepecselés. De most azt akarom kipróbálni, hogy meddig marad meg a szobában. Amit még a piacon vettem a múltkor, azt itt tartom egy kis kosában, és a megpuhult szemeket megeszem. Nagyon szeretem.

Szerző: empszi  2011.11.24. 21:21 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465912515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.11.25. 03:50:30

:-))én is nagyon szeretem.....gyerek koromban a bokorról ettük..és a somot is....na azt is szerettem még:-)))

mclub 2011.11.25. 19:06:07

Somot még nem ettem, de éppen itt az ideje. :)

margit2 2011.11.25. 19:08:21

Nálunk is van a kert végén hecsedli... Na holnap szedek is! %razz%

mclub 2011.11.26. 21:56:27

Margit, szerintem megéri a fáradságot. :)
süti beállítások módosítása