Szerda

Ma rendesen kihajtottam magam. Teljes erõbedobással csináltam végig a délelõttöt, aztán azonnal mentem a városba. Jártam a boltokat. Már besötétedett, mikor eszembe jutott, hogy nincs még fénykép mára. Ezt sikerült összehoznom, de talán megvannak az ajándékok. Nem vettem nagy dolgokat, és nem is akarok. Persze, piacra megyek még, de máshová már nem akarok. Azt nem sikerült megvalósítani, hogy novemberben megveszem az ajándékokat, de talán most állok a legjobban az elmúlt évekhez képest. Talán mire megöregszem, sikerül úgy szerveznem a dolgokat, csak belejövök az ünnepi készülõdésben. De most nagyon fáradt vagyok. Még ezt is meg kell tanulnom, hogyan spóroljak az energiámmal…

Szerző: empszi  2011.12.14. 20:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr905912494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása