Gyönyörû hajnal

Tegnap délután és este eléggé stresszes volt, hogy be kell mennünk a városba. De érdekes módon nem romlott, hanem javult a helyzet, ahogy múlt az idõ este. Hazafél könnyebb volt jönni, mint befelé. És aztán a reggel annyira gyönyörû volt, mint a mesében. Napközben is ragyogó idõ volt, sokat olvadt. Most viszont – úgy tûnik - nagyon hideg idõ kezdõdik. Igazából nem túl sok hasznosat csináltam ma. Viszont jól éreztem magam. Fényképeztem a gyönyörû reggelt, sütöttem gofrit, meggymártást fõztem hozzá. Jó ötletnek bizonyult. Még van idõ a napból, pakolok egy kicsit még.

Szerző: empszi  2011.12.20. 17:16 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr715912488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.12.21. 04:15:22

M, most nagyon-nagyon irigykedek a hó miatt....:-))
süti beállítások módosítása