111222 – Betlehem

Tegnap este, azaz már akkor ma volt, hiszen elmúlt éjfél, mikor minden szükségessel végeztem, már nem marad idõm erre a bejegyzésre. Most is sietnem kell, mert megyünk Pestre. A nap fénypontja az volt, amikor a CNLG-s gyerekek jöttek betlehemezni. Sütöttem megint nekik szezámmagos kiflit. A nyári dióesszenciából Ferenc diólikõrt csinál. A birsalamsajtot – csokisan és natúr – is az asztalra tettük, meg persze mézest, rácsost, saját gyümölcsaszalmányainkat, és az itt termett metából teát, és bodzaszörpöt. Egész mosolyogtató volt, hogy az éte-ital-kísérleteim ilyen rangos helyet kaptak. A csokis birsalmából csomagoltam „házi szaloncukornak” ajándékba. Megfõztem a kocsonyát is, mert csak így jön ki a lépés. Ja, persze, a fügés tekercset is megcsináltam. Most megyek, mert kevés az idõ.

Szerző: empszi  2011.12.23. 06:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815912484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása