„Fel nagy örömre, megszületett…”

Karácsony. Tegnap leültem, hogy írjak a karácsonyról, de akkor jött G és J. Kaptam egy csuklószorítót. :) Aztán itt ültem velük jó ideig, aztán már nem kutakodtam a karácsony-téma után. Pedig szerettem volna nyomára bukkanni, hogy mit is írtak mostanában a szó eredetérõl. Mostanában valahol a kara szóval láttam összefüggésben. Logikus lenne. Karcsun – kerecsen – karácsony. Akárhogy is van, a lényeg, hogy a sötét helyébe a Világosság lép. A Világ Világossága. Ennél többet úgysem lehet mondani.

Szerző: empszi  2011.12.26. 22:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr45912481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása