Táncos és a lucabúza

Az idén méltó helyre került a lucabúzánk, Táncos szilveszteri uzsonnája lett, melyet fényképezhetetlen gyorsasággal fogyasztott el. Ezen kívül említésre méltó még, hogy Ferencék voltak házat nézni. I-tõl kaptam sztrapacskát, és most még megcsinálom a tisztánlátó gyakorlatot, aztán lefekszem aludni. De tényleg. Valahogy se testem se lelkem nem kívánja, hogy fennmaradjak éjjel. Tegnap megcsináltam egy személyiségtesztet. Abból is az derült ki, hogy a spontán dolgokat szeretem. Aztán most fennmaradnom éjjel, ez nem lenne spontán. :)

De azért

nagyon boldog új évet kívánok minden kedves idelátogatónak!

A tisztánlátó gyakorlat - szigorúan írásban végzendõ – a következõ három kérdésre válaszolok:

1) Mi volt jó 2011-ben?

2) Mi volt rossz 2011-ben?

3) Azaz mit fogok MÁSKÉPP tenni 2012-ben?

DK-tól kaptam ez a köszöntõt, és itt továbbadom.

A hajnali harangszónak gilingalangója

Hirdetgeti, hogy az évnek itt a fordulója.

Azért friss jó egészséget, bort, búzát és békességet

Adjon Isten bõven az új esztendõben.

Szerző: empszi  2011.12.31. 18:17 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr285912474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2011.12.31. 20:41:13

Boldog Új Évet Kívánok! %smile%

Ircsike 2012.01.01. 08:17:37

Egészségben, szeretetben, sikerekben vidámságban bővelkedő szép új évet kívánok Neked szeretettel! :-)

skyppy 2012.01.01. 10:40:42

M. Boldog Új Évet kívánok!..:-) válaszoltál már a kérdésekre?...

mclub 2012.01.01. 17:55:02

Margit, Ircsike, Skyppy, köszönöm, viszont kívánom. Igen, válaszoltam a kérdésekre. :)
süti beállítások módosítása