Isten nevében – E jelben gyõzni fogsz

Isten nevében. Elkezdünk valami újat, indulunk. Ezzel a felkiáltással kezdtek bele a dolgokba évszázadokon át, így kezdek bele én is ebbe az évbe. E jelben gyõzni fogsz, mondta álmában az angyal Konstantinnak (a tegnapi nap szentje, Szilveszter pápa korában). És ez nekem is szól, de ma ezekrõl beszélni nem könnyebb és nem is hasznosabb, mint negyven éve. Ám, ez nem is kényelem és nem is haszon kérdése. Amíg nincs magasabb szempont, addig összekeverednek a szálak. Mondani mindent lehet, de érdemes azét megkérdezni néha, hogy ki szerint van így vagy úgy egy-egy alapigazságként hangoztatott nézet. És aki mondta, mennyire hiteles, és honnan vette, amit mond. És valaha végiggondolta-e valaki annak az „alapigazságnak” a következményeit, a tágabb összefüggéseit. Örülök, hogy a reggeli misével kezdtük az évet. Szép idõ volt, forgalom gyakorlatilag nem volt. A körforgalomig egy autóval találkoztunk, a Pécs-tábláig hattal. Ferencéket hazahoztuk, megnéztem a Vad Magyarország ismétlését. Fõztem ebédet, olvastam, tettem-vettem. Így telet ennek az évnek az elsõ napja.

Szerző: empszi  2012.01.01. 17:51 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85912473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2012.01.02. 08:00:19

...én is megnéztem kétszer...:)...csodálatos természetfilm... ...no ez az a film, amit nagyon szeretek...
süti beállítások módosítása