Varratok

Sötét nap volt ez, pedig délelõtt talán még a nap is sütött. Most esik az esõ. Ez a hét legnehezebb napja. Nem is voltam kint. A varrás volt olyan ma, ami mostanában igen ritkán fordul elõ. Régen többször használtam a varrógépet. Csak egyszerû dolgokat tudok varrni, olyasmit, amire a hétköznapokban szükség van. De valahogy az utóbbi években erre ritkábban került sor. Talán túl sok más volt. Még délelõtt felhívtam ma az orvost. Jövõ csütörtökre kaptam idõpontot. A négy évvel ezelõtti élménytúrám következménye.

Szerző: empszi  2012.01.05. 21:25 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965912469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2012.01.05. 21:41:50

:-)) éppen ilyen varrógépem van, csak nekem hordozható....nagyon szeretem, és régen sokat varrtam vele....most már csak nadrág felhajtás, meg ilyenekre szedem elő :-)

mclub 2012.01.06. 17:55:45

:) skyppy, akkor teljesen ilyen, mert ez is hordozható. Itt az asztalon van. :)
süti beállítások módosítása