Kezdõdik a farsang

Tegnap sütöttem ezt a zabpelyhest, de ma fényképeztem. Aztán más képet nem is csináltam. Leszedtük a karácsonyfát. Vége a karácsonynak. Kezdõdik a farsang. Ez is jó idõszak. Tavaly tavasszal azon töprengtem, hogyan lehet decemberben elviselni, hogy még olyan messze a tavasz. No, az idén gondoltam erre, és arra jöttem rá, hogy kb. karácsonyig kitart még bennem a nyár tüze, aztán meg már a következõ nyár ígérete éltet. Mintha valami kísérne a sötétben egy pontig, aztán a sötét másik oldaláról jönne egy hívogató, kivezetõ fénysugár. Így van ez nálam. Reggel esett az esõ, de délután egy kicsit kibújt a nap a felhõk mögül. Kéne irodáznom, de gondolom, az normális, hogy ehhez nem kezdek hozzá vasárnap este. Jó lesz az holnap is. Még másit is szerettem volna sütni, de nem tudtam rászánni magam. Most meg elmegyek olvasni, aludni.

Itt - a fõzõs blogomban - olvasható a zabpelyhes: http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2012.01.08. 19:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435912466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása