Figyelj!

Tegnap vasárnapnak éreztem a napot. Ha vasárnap nem is, de ünnep volt, mert mindig ünnep van számomra, ha a gyerekek itthon vannak. De vasárnap ma van - volt. És együtt is ebédeltünk. És azzal együtt, hogy nem valami jó kép, de mi más lehetne számomra a nap képe. Mivel én fényképeztem, én nem vagyok a képen... Azt olvastam, hogy a szeretet a figyelemmel kezdõdik. Fontos dolog ez, nagyon fontos. Azért is írom ide, mert szem elõtt kell tartanom ezt a megjegyzést. Különben is, nagyon érdekes ez abból a szempontból is, mert egyszer egy NLP-s gyakorlat során arra jutottam, hogy ez az alapvetõ jótanács számomra. És ez így még nagyobb jelentõséget kapott számomra ma.

Szerző: empszi  2012.01.22. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr145912452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása