Újhold, víznap, fodrász

Igen, ma van újhold, és víznapot tartok. Délután fodrászoz mentem. Hazafelé az iskolából észrevettem, hogy a kis póni szabadon van (ezért majdnem õ lett a nap képe). Aggódtam kicsit, nehogy kimenjen az útra, de lovászok gyorsan megérkeztek az értesítésre. Aztán bementem a városba fodrászhoz a ragyogó januári tavaszban. Kicsit jártam a boltokat is. Vettem egy jó ruhadarabot, hogy pontosan minek nevezzem, nem tudom, mondjuk hosszú mellény.

Szerző: empszi  2012.01.23. 19:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr355912451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása