Parasztelosztó

Ez a pécsi távolságibusz-pályaudvar közismert neve. Ma én is részese lehettem az itt szerezhetõ élményeknek. Órák után ugyanis busszal mentem a városba. Úgy alakult, hogy mára hoztuk elõre a hétvégi bevásárlást. Ott találkoztunk az Árkádnál. Vettünk hájat, zsírszalonnát is. Most nagy fegyvertényre készülök. Összeszedem minden bátorságomat és hájastésztát fogok sütni - holnap. Még soha életemben nem sütöttem. De egyszer ezen is túl kell esni. Most kisütöttem a zsírt (mert zsírszalonnát is vettünk), beáztattam a hájat, mert azt írják, hogy egy éjszakán át áznia kell. Arra azért vigyáznom kell, hogy holnap még csak péntek, és reggel azét még el kell mennem dolgozni. Teljesen pénteki hangulatom van. Ahogy a múlt szombaton azt hittem, hogy vasárnap van, ma meg állandóan úgy gondolkodom, mintha péntek lenne.

Szerző: empszi  2012.01.26. 21:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr425912447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása