Még hétfõrõl…

Tegnap este nem tudtam belépni ide. Pedig reggel csináltam képet a ragyogó zúzmarás reggelrõl. Aztán mentem dolgozni, pedig nem voltam jó. El is mentem orvoshoz órák után. Most meg itthon vagyok táppénzen. Majd kialszom a bajom. Nyilván valami vírust kaptam el. Torkom, fejem, fülem, végtagjaim… Erre csak az alvás használ. Most ismerkedtem az új dokival. Szimpatikus elsõ látásra. Tejesen egyértelmûen megértette, hogy nem szoktam lázas lenni. Megmondtam neki a mûtéttel kapcsolatos dolgokat is. Majd pénteken megyek vissza. Elõször azt gondoltam, hogy már holnap, de ahogy most érzem magam, nincs túl sok realitása, hogy egy éjszaka alatt ez rendbe jön. Azt meg nem akarom, hogy valami elhúzódó nyavalygásba kerüljek most bele, mint tavaly tavasszal. Most jól kell lennem.

Szerző: empszi  2012.01.31. 12:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr225912443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása