Február van

Csak a szobaablakból néztem ki ma. Jobban vagyok már, de még van mit javulnom. Itt riogatnak a kemény téllel. Ragad rám a para, de akkor felidézem magamban a gyergyói élményemet, azt, ahogy arra reagáltak, amikor azt mondtam, hogy nálunk is volt már mínusz húsz – az elmúlt tíz évben már kétszer is. Nos, megtudtam, hogy ott is elõfordult már kétszer is – hogy nem volt ennyire hideg egy-egy télen.

Szerző: empszi  2012.02.01. 20:26 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555912441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2012.02.02. 07:10:24

Jobbulást! Ilyen hideg lenne? Ezek szerint napok óta nem mentem ki a fűtött épületből?

mclub 2012.02.02. 18:59:21

Köszönöm. Hát, ma délben kint voltam egy kicsit, akkor nem volt olyan hideg.
süti beállítások módosítása