Megjött

Mármint a tél Baranyába. Meg én az orvostól. Hétfõn megyek dolgozni, már ha nem lesz hószünet. Ha így folytatja, akár még az is lehet. Amíg van áram és internet, és nem kell sehova menni itthonról addig csodálatos a tél itt. Bízom benne, hogy így lesz. Ma megint sokat olvastam. Ma Csíkszentmihályit. Évekkel ezelõtt nagyon tetszett a flow. Most ez a könyve közel sem ad olyan sokat, mint a Skott. De most nekem inkább olyasmire van szükségem. De azért ezen is van mit gondolkodnom. Pl. a szabadidõrõl. Aggyal tudom, hogy mit jelent ez a fogalom, tudnék is szótári meghatározást adni rá, de a saját életemben nem tudom értelmezni. Én az idõmet építõ vagy romboló idõre tudom csak felosztani. És mindkettõ elõfordulhat munkaidõben és azon kívül is. Persze, sokkal jobban szeretem, ha én oszthatom be az idõmet, és olyan dolgokat tehetek, amikhez kedvem van, de sokszor ez sem egyszerû. Az ember – így én is – gyakran meg a könnyebbik ellenállás irányába, és arrafelé leginkább a romoló idõ lakik az építõ idõ helyett.

Szerző: empszi  2012.02.03. 20:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr215912439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása