Hó, hó, hó!

Tegnap óta egyfolytában esik a hó. Nagyon szép a táj. Igazi tél van. Jó, hogy éppen nem kell menni sehova. Így sokkal élvezetesebb a dolog. Kimentem hús percre havat söpörni. Hát, lehet, hogy korai volt. Most megint elkezdett fájni a torkom. Az orrom is folyik. De van még egy napom a teljes gyógyulásra. Egyébként már majdnem teljesen meggyógyultam. Már fõzni is volt kedvem. A fõzõsben látható az eredmény. A fõzésen kívül olvastam. Befejeztem a Csíkszentmihályit. elgondolkoztató ez a könyv is, de közel sem adott annyit, mint az elõzõ. A gép elõtt is egy kicsit többet töltöttem ma. Merem remélni, hogy nagyrészt hasznos dolgokra fordítottam az idõmet.

Szerző: empszi  2012.02.04. 21:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr535912438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása