Csüccs

Hát igen, ez elég érdekes volt. Hétfõn gyalog mentem le reggel dolgozni, aztán közben fényképezgettem a hóesést menet közben. Egyszercsak kicsúszott alólam a lábam. És nyújtott lábbal leültem a hóra. A fényképezõm kiesett a kezembõl. De valahogy készült még egy kép ott ültömben, hogy hogyan, fogalmam sincs.(De akkor legyen az itt most) Aztán látom, hogy a gép nem tudja visszahúzni az optikáját. És folyamatosan kiírta, hogy rendszerhiba. Hát teljesen odavoltam. Nem is tudtam mással foglalkozni. Annyira, hogy még ide sem tudtam bejegyzést írni, nem volt hozzá lelki erõm. Közben kihirdették a hószünetet. Még ennek sem tudtam örülni. Szabályosan gyászoltam a gépecskémet. A hátsóm nem fájt egyáltalán, egy kicsit a hasamban érzetem a „megrázkódtatást”. No, meg a lelkemben. Az volt a döbbenet számomra, hogy mennyire meg tudtam zuhanni egy ilyen eset miatt.

Szerző: empszi  2012.02.07. 18:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95912436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása