Kedd

RG. hazahozott ma, csak elõbb elkanyarodtunk az Ipolyság utca felé. Így legalább megcsinálhattam ezt a képet. Ezen kívül pakoltam. Más nem történt. Még mindig nem vagyok teljesen jól. Ma van Bálint –nap. Hogy ez valamiféle jeles nap lenne, arról a Tesz-vesz szótárból értesültem, amikor ezt a könyvet a gyerekeim megkapták a 90-es évek legelején. Ugyaninnen értesültem a halloween létezésérõl is. Ahogy azelõtt, azóta sem lettek ezek az életem részei.

Szerző: empszi  2012.02.14. 19:55 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr445912428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenamikell 2012.02.14. 20:00:56

Ez a fotó olyan mint egy festmény.Gratulálok a fotósnak!

mclub 2012.02.15. 20:25:05

:) köszönöm :)
süti beállítások módosítása