Hamvazószerda

Ma megkezdõdött a nagyböjt. Részben sikerült a mai napra vállaltakat megtennem. A házimunkákból nem tudtam megcsinálni, amit terveztem, mert nem éreztem jól magam egész délután. Délelõtt jól voltam. Egész jó lendülettel csináltam a dolgom. A kedvem is jó volt. De délutánra valahogy elfogyott belõlem az erõ. De holnap új nap lesz. És hiszek benne, hogy visszanyerem az erõm hamarosan. Hiszek a gyógyulásban. A megtisztulási idõszak, ez a nagyböjt is hozzásegít majd ehhez. A betegség valami információs zavar a testben, hiszen az ember tökéletesen mûködik. Jól vagyunk megteremtve. És ha mégsem az a végeredmény, amit mi egészségnek érzékelünk, akkor nyilván valami olyasmi van bennünk, körülöttünk, aminek másként kéne lennie ahhoz, hogy a testünk úgy reagáljon, ami valóban jó nekünk. Hiszek benne, hogy hozzá tudjuk magunkat és a szeretteinket segíteni a gyógyuláshoz.

Szerző: empszi  2012.02.22. 20:30 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635912420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iarosiewitz imola 2012.02.22. 20:59:24

sajnos a gyakori gyengelkedes oka egyenes aranyban all az eltelt evek szamaval-ez az en szemelyes tapasztalatom. Van aki elismeri ,van aki nem.....Persze, nem vagyunk meg oregek....csak haladunk az arravezeto uton.

iarosiewitz imola 2012.02.22. 21:06:26

Atolvasva a hozzaszolasomat, nagyon durvanak tunik, de bocsanat, nem ezt akartam. csak arra akartam utalni, hogy ilyen egyszeru a magyarazat. Megegyszer bocsanat.

mclub 2012.02.23. 06:42:53

:) imola, nem bántottál meg. Igazad van, nehezen törődöm bele, hogy nem vagyok már húsz éves. sőt ötven is elmúltam. Nem zavar egyáltalán, hogy sok gyertya kéne a születésnapi tortámra, meg az sem zavar, hogy látszanak rajtam az évek. Az zavar, hogy kevesebbet birok, mint amit szeretnék. De meg kell tanulni annak az alázatát is, hogy nem vagyunk mindenre képesek, amit elvárunk magunktól. Meg különben sem nekünk kell megváltani ezt a világot, mert meg van ez már váltva. Érdekes dolog ez az élet. Minden életkornak megvan a maga "tananyaga". :) Legyen nagyon szép napod!

iarosiewitz imola 2012.02.23. 08:25:09

Szia Gyongyi ! Nagy ko esett le a szivemrol, hogy nem negativ kritikanak vetted a hozzaszolasomat. Koszonom. Imola
süti beállítások módosítása