Tulipánom

Ez az elsõ kép róla, de terveim szerint nem az utolsó. Ebben a szép tavaszias idõben minden nap van újdonság a kertben, csak gyõzzem felfedezni. Reggel megint bementünk Kertvárosba. Brassóit fõztem ebédre. Én nem ettem belõle. Most fõzöm azokat a húsos ételeket, melyeket úgysem ennék meg az ételtársítás miatt. Aszaltgyümölcsöst sütöttem. A fõzõsbe is betettem. http://pszichowellness-konyha.blogspot.com / Délután egy kicsit lefeküdtem. Ferenckém nyakig ül az influenzában. Most mentek vissza az utolsó vonattal.

Szerző: empszi  2012.03.04. 20:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275912407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása