Verebes

Ügyeletes voltam délelõtt, és átmentem a kerítés túloldalára, a tanösvényre egy picit. A kerítés tövében már zöldell a turbolya, már kb. 3-4 cm-esek a kis növénykék. Hazafelé bementem a holland turiba. Vettem egy kis üveg kancsót, mert nagyon megtetszett. Néha majd benézek, van minden a sz*rtól a repülõig, ahogy mondani szokták. De ahogy ez a kis kancsó volt lehet majd más érdekesség is. Ebbõl következõen nem a megszokott úton mentem haza. Tényleg van benne valami, hogy ennyi is elég, hogy jobban érezzük magunkat. A vadnarancsos tele volt verébbel. Fényképeztem õket, aztán arra gondoltam, hogy hátha nem is verebek, és egy csomó idõt eltöltöttem azzal, hogy madarakat keresgéltem, de csak arra jutottam, hogy mégis verebek azok a jószágok.

Szerző: empszi  2012.03.08. 19:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr345912403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása