Dió

Már esteledett, amikor rájöttem, hogy nincs még mai kép. Kimentem a ház mögé, egy kicsit le a patak felé. ott áll ez a fiatal diófa. Jellemzi a napomat is, mert még hajnalban eszembe jutott, hogy most kéne utánanéznem, a zölddiónak, hogy mire itt az idõ, tudjam, hogy mit akarok. Hát még nem vagyok elkésve az biztos, de legalább a dióról olvasgattam délután. No, meg irodáztam is.

Szerző: empszi  2012.03.09. 19:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965912402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása