Normális vagyok?

Annyira böki a csõröm – hogy stílusos legyek -, hogy milyen madár is az, amit szombaton láttam, hogy kimentem a facsoporthoz, hátha ma is ott van, és csinálhatok róla egy jobb képet. Persze nem volt ott. Sõt néhány távoli kismadáron (ezek nyilván pacsirták voltak :) ), és valami harkályon kívül (aminek csak a hangját hallottam) más szárnyassal nem találkoztam. Hideg volt, fújt a szél, szürke volt minden. De akkor is tavasz van! Az iskolában volt egy nehéz beszélgetésem.

Szerző: empszi  2012.03.12. 19:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr715912399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása