Elment ez a nap is

Alig fényképeztem ma. Csak ezt a lovat hazafelé. Ez az iskola egyik lova. Még ma is borult idõ volt. Arra gondoltam, hogy lenne-e értelme részletesebben írni mindarról, ami történik velem naponta. Úgy élem meg, hogy nem történt semmi. Pedig ez nyilván nem így van. Csak olyan lényegtelen dolgok ezek mégis. Írtam, irkáltam, beszéltem telefonon (pl. azzal a gyíkkal, aki Keszüben akar fát vágni, Annamarival és F-ékkal) és beszéltem személyesen is a körülöttem lévõkkel. Hallgattam egy kicsit rádiót is. Meg ezt-azt molyoltam a háztartásban. Kiírtam pár hónapnyi fényképet dvd-re, aztán a további adag nem sikerült, pedig mindent ugyanúgy csináltam. De nem volt türelmem bogozgatni a hibát. Kitöltöttem a népszámlálással kapcsolatos kérdõívet. Meg a szallas.hu adatlapját. Ezzel kapcsolatban megtudtam a cég IBAN számát és swift kódját. Tulajdonképpen, ha ilyen aprólékosan figyelnék a napomra, éppen úgy meg lehetne lepõdni, mint amikor a „semmit nem evõk” elkezdenek naplót vezetni arról, hogy mi ment le a torkukon.

Szerző: empszi  2012.03.13. 21:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr935912398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása