A mindenkori legrövidebb hétvége elõtti nap

Ennél már csak akkor lenne rövidebb egy hétvége, ha teljesen elmaradna. Éjjel óraátállítás. Így az egy napos szünet 23 órás. De nem is baj. Így gyorsabban elérkezik az idõ a mûtétig, és akkor gyorsabban túl is leszek rajta. Ma elég mozgalmas nap volt. Talán nem is jut minden eszembe. Reggel Timi jött be. Teljesen elpakoltam a helyemen, hogy rend. Fényképeztem a gyerekeket. Napköziztem. Közben Kisherendben voltam D-val a „szökevények” nyomában. A tanösvényen megint szedtünk zöldeket. Este sütöttem turbolyás, vadsnidlinges palacsintát. Ja, és találtam ibolyát a kertben is. Most hirtelen ennyi jut eszembe.

Szerző: empszi  2012.03.24. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr285912387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása