Kedd

Valahogy nem jövök egyenesbe magammal. Azt hittem, mennyit tudok majd olvasni, írni, aludni. Aztán nem így van. Kevés az erõm. Nincs bennem lendület. Persze megértem, ha a szervezetem a gyógyulásra fordítja az erõt. Az is lehet, hogy türelmetlen vagyok. Tele voltunk ma hivatalos ügyekkel. A gyerekek is Jenci is ma intézte az ügyeket. Anya várta a levelet, ami nem érkezett meg. Tehát vannak jó ügyek, csak nem sima elõttük az út. Valahogy úgy, hogy mindig legyünk tudatában a szûk ösvénynek, hogy megmaradjon az éberség. Ez a képen rukkolavirág. Tavaly vettem néhány rukkolapalántát. Azok is hoztak virágot. Aztán elszórták a magjukat, és most megint virágzik. Nem ártott neki a mínusz húsz a földben.

Szerző: empszi  2012.04.12. 16:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr745912370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása