Kedd

Hát milyen nap volt ez? Egész nap csak feküdtem, kapcsolgattam a tévét. De még ahhoz sem volt türelmem, hogy valamit rendesen nézzek. Egész nap nagyon borult volt az idõ, néha esett is. Postás Sanyi azt mondta, hogy nagyon hideg van, de nem dugtam ki az orromat. Egy kicsikét kellett adminisztrálnom, és R hozott egy könyvet délután. Beszéltem egy-két emberrel telefonon. Hát ennyit tudok felmutatni a mai napon. Ja, Kutyatáp beteg. Olyan mintha a foga fájna, és lázas lenne, de lehet, hogy még a tavalyi nagy sérülésébõl újult ki valami. Nem értem, nagyon sajnálom szegényt.

Szerző: empszi  2012.04.17. 20:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr355912363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása