Kedd

Ma már könnyebb volt egy kicsit a délelõtt. Hazafelé FT-vel találkoztam. Hazakísért, és Ferenccel beszéltek hasonló elképzeléseikrõl. Megebédeltünk, aztán Ferenc kiment a lovakhoz. Én lefeküdtem egy kicsit. SA-val beszéltem telefonon. Délután jó kedvem volt, estére egy kicsit elfáradtam. És megint csak azt tudom mondani, hogy azonnal le kellene jegyeznem a jó gondolataimat, mert elúsznak, aztán ki tudja mikor lesz kedvük újból visszatérni.

Szerző: empszi  2012.05.08. 19:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655912342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása