Hétfõ

Elsõ nap a táppénz óta. Ferenc reggel ment a CRNL-ba szerzõdést kötni. Esett az esõ. Annyira elfáradtam délelõtt, hogy szabályosan rosszul voltam. Lefeküdtem, mihelyt hazaértem és aludtam is. Valahogy összekapartam magam, és lementem az iskolai anyák napjára. Aranyosak voltak a gyerekeim, mint pótanyjuknak, hoztak egy csokor virágot. :) Ferenckém vidáman jött haza, és ettõl nagyon szép lett az estém.

Szerző: empszi  2012.05.08. 19:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965912343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunny. 2012.05.08. 19:10:34

Nagyon szép virág :)

mclub 2012.05.08. 19:32:09

Üdv nálam, sunny :)
süti beállítások módosítása