Szombat

Nem ez a legjobb mai kép, de azért ez legyen itt, mert most itt a szél, talán esõ is jön a hidegfronttal, és akkor már nem lesz ilyen szép ez a virág. Reggel szokás szerint voltunk vásárolni, Mislenyben pipacsokat fényképeztem, azok még lehetnek késõbb is. Sütöttem kelteket, voltunk akácvirágért, és csodálkozva láttam, hogy már majdnem teljesen elnyílt az akác. Szedtem vadrózsaszirmot. Leszûrtem a bodzaszörpöt. Ja, és aludtam is délután. Meg M-val beszéltem, bár nem sokat, autóban ült.

Szerző: empszi  2012.05.12. 21:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr995912338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása