Vasárnap

Egész nap esett. Hideg van. Reggel voltunk misén, aztán fõztem. A tegnapi virágokból igyekeztem mártást varázsolni, ehetõ lett, de nem annyira jó, mint szerettem volna. Még fejleszteni kell. Rózsaszirmokat szórtam a salátába is. Ez viszont tetszett. Az ízén annyira nem változtatott, viszont szép, érdekes látványt nyújtott. De ezt sajnos elfelejtettem lefényképezni. Azért fejlesztem még ezt a mártást, ha lesz még virág.

Egész nap fáj a mûtéti hegem. Talán az idõjárás-változástól. Vagy fogalmam sincs. Nem fájt ennyire a kórház óta. De egyértelmûen a heg, nem komoly. No, majd odafigyelek.

Délután mindenféle gyógynövényes dolgokat olvastam meg aludtam. Kb. ennyi volt a napom.

Szerző: empszi  2012.05.13. 19:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275912337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása